miercuri, 13 octombrie 2010

Frumusetea lucrurilor marunte

In vacanta de vara am fost la munte alaturi de parintii mei si niste prieteni de familie.
Peisajul a fost minunat,aerul curat si cerul de un albastru uimitor(in scurtele momente in care era senin).Din pacate nu am fost imbracata corespunzator si am cam inghetat de frig.Dar pe langa toate astea am observat un lucru: in timp ce mami,tati si restul persoanelor ce erau cu noi erau fascinati de inaltimea muntiilor,de brazii uriasi ce ieseau din vai si urcau mandrii pana la cer,eu eram fascinata de chestiile mici si marunte precum muschii de pe pietre,rociile in diferite forme sau arbusti pitici.atunci am aflat ca de mica,cand mama mea imi arata orizontul eu eram fascinata de buburuza si continui sa pun pret pe lucrurile marunte care de cele mai multe ori nu costa nimic ,ne fac viata atat de frumoasa si totusi nu le apreciem.Fiecare gest sau cadou,oricat de mic ar fi ma bucur pentu ca este o dovada ca persoana respectiva s-a gandit la mine.O ciocolata sau o floare ma fac mult mai fericita decat un cadou costisitor.
Trebuie sa profitam mai mult de micile bucurii pe care viata ni le ofera,de oportunitati,pt ca nu tot timpul se intampla de 2 ori.John Locke a zis: Fericirea sau nefericirea oamenilor este in mare parte opera lor .Tu singur alegi daca vrei sa fi fericit sau nefericit,daca iti vei implinii dorintele si viesele sau daca le vei lasa sa se risipeasca pe drumul spre idealul tipic "casa,masina,familie",dar nu uita ca ridurile sunt visele neimplinite din copilarie..
Un "multumesc" sau "te iubesc" iti pot schimba intreaga zi.arata-le persoanelor la care ti cat le apreciezi,cat mai des posibil,nu astepta sa fie prea tarziu.

Un comentariu: