vineri, 24 septembrie 2010

Despre mine..

EU-andreea pentru unii,insa pentru mine simplu EU.Sunt olteanca si oltenia este cel mai relaxant loc din lumea asta pentru mine,sentimentul pe care il acum cand ma aflu acolo nu poate fi descris in cuvinte..
Eu sunt acea persoana care chiar daca s-a trezit cu fata la cearceaf,insa afara straluceste soarele pe cer,voi avea o zi extraordinara.Daca primul lucru pe care il vad dimineata este o raza de soare ,ii captez toata stralucirea in mine si apoi o lasa usor,usor sa iasa la suprafata.Pacat ca nu pot sa fac asta si cu razele lunii,insa soarele este de ajuns.De asta cel mai frumos mod in care pot sa alint pe cineva este sa ii zic "soarele meu" sau "raza mea de soare",pacat ca nu toti inteleg importanta soarelui in viata mea..Este ca o unitate de masura pentru fericirea mea.
Lipsa soarelui ,pentru mine,este ca o perioada de hibernare,putin mai diferita decat cea a ursilor.Fara stralucire totul devine o rutina de supravieturie.Sunt ca si un copac care de la prima raza de soare inmugureste ,infloreste si devine un lucru ce bine-dispune pe toata lumea in jurul lui;pentru unii este relaxare,pentruu altii sursa de inspiratie sau loc de reculegere.Un singur lucru ma deosebeste de acest copac:niciodata nu ma voi usca de la prea mult soare!(poate doar ma voi bronza:-) )
Despre mine,fara sa ma mai refer la soare pot spune ca sunt aiurita,dar in acelasi timp ordonata,sunt simpla la exterior dar atat de complicata in interior,sunt draguta cu cei din jurul meu ,insa nu fraiera.Sunt un paradox ambulant :-).
Imi place sa dorm,sa citesc,sa scriu,sa ma plimb,sa rad,sa joc voley,ping-pong(desi nu am niciun talent anume .. sunt doar extraordinar de curioasa sa cunosc lucruri noi).Ador sa socializez(desi sunt putin timida),sa fac si sa mi-se faca poze,sa fac cumparaturi si lista poate continua la nesfarsit..Deasemenea iubesc citatele si de fiecare data cand citesc unul nou regret ca nu l-am "fabricat" eu,cele mai multe fiind gandurile mele scrise cu alte cuvinte.Ma pasioneaza moda si designul interior,iar Jessica Alba este 'muza' mea in materie de fashion fiindca ma regasesc in stilul ei.O admir pe Marylin Monroe pentru cariera pe care a avuto si pentru puterea de a iesi din tipare si a face ceva diferit(pentru perioada aceea).Ascult orice gen de muzica,nu ma intereseaza daca e rock sau blues important e sa imi placa.In playlistul meu gasiti de la Celine dion,tony braxton sau joe cocker pana la pink floyd,deep purple sau patrice,mt eden si multi altii.Niciodata nu voi putea spune "melodia mea preferata" pentru ca nu este numai una,la fel se intampl si la capitolul carti pentru ca fiecare carte citita imi deschide noi orizonturi,ma invata lucruri noi,dar voi numi cateva dintre preferatele mele: Despre lucrurile simple&Niste raspunsuri-Mihaela Radulescu,De ce iubim femeile-Mircea Cartarescu,etc..Am o slabiciune pentru batranii ce cersesc pe strada (in special pentru batranica ce vinde flori ofilite langa bega inspre libertatii!) si pentru cainii de pe strada.
Merg la sauna ,la tratamente faciale,folosesc creme de corp si ma machez pentru mine,nu pentru altcineva.Multe femei fac aste pentru a fi mai frumoase in fata barbatilor,insa eu trebuie sa fiu mai intai frumoasa in fata mea!
Rad necontrolat,sunt mereu indragostita(de viata!) dar ma indragostesc foarte usor ,mananc cand sunt plictisita,apreciez fiecare moment alaturi de cei dragi si ii multumesc lui Dumnezeu zilnic pentru ca traiesc si pentru tot ce am.Ma trezesc in fiecare zi zambind ,pentru ca viata e prea scurta sa traiesti cu regrete si incerc sa invat din fiecare gresala a mea si a celor din juru meu pentru ca viata mea e prea scurta sa fac toate greselile posibile(deci arunc un ochii si la cel de langa mine).Am momente cand tip la calculator sau TV,vorbesc cu parul meu sau cu alte lucruri care nu imi raspund.Sunt ambitioasa,iar cineva mi-a zis ca daca mi-as dori as putea chiar sa numar pana la infinit.Dar uneori sunt si egoista,irascibila,incapatanata,nerabdatoare,indecisa si stresanta.

6 comentarii:

  1. Esti o fata plina de contraste din cate vad.Oricum din tot postul asta cel mai mult imi place incipitul de-a dreptul fabulos:"Oltenia este cel mai relaxant loc din lumea asta pentru mine".Asta e ceva de pus la status.Felicitari,te-ai expus cu succes lumii virtuale.In rest nu stiu ce sa mai adaug decat ca sunt de acord,la ping pong mai ai de invatat,iar trista nu am avut ocazia sa te vad,cel putin in preajmea mea nu ai cum sa fii :))
    P.S. La ce sauna mergi?poate ne vaporizam impreuna :P Me.Sa.Al.

    RăspundețiȘtergere
  2. din cate vad eu ma cunosti.. pot sa stiu si eu cine esti??:D

    RăspundețiȘtergere
  3. M-am si semnat...mai mult de atat nu pot sa zic :P dar cred ca esti destul de inteligenta sa-ti dai seama ;)
    si apropo de citate,uite unul care as fi vrut sa-l inventez eu: Adulterul este aplicarea democratiei in dragoste.
    Binenteles in aceasta democratie femeile nu ar trebuie sa aiba drepturi :))

    RăspundețiȘtergere
  4. "rad necontrolat[...]tip la calculator sau tv[...] vorbesc cu parul meu si alte lucruri"
    oricarui consumator i se intampla asta.

    RăspundețiȘtergere
  5. da,dar era vorba despre mine,nu de restu care fac asta

    RăspundețiȘtergere